labas :)


 aš esu Tubby :) Lyg Velykinis kiaušinis atriedėjau iš Jungtinės Karalystės ir dabar gyvensiu čia. Dėl rimtų priežasčių ankstesnėje savo šeimoje likti negalėjau.. mane tai labai liūdino, verkiau visą kelionę kartu su savo nauja šeimininke.. buvau labai išsigandęs ir labai labai liūdnas.. dar ilgai prabudęs iš miego, tikėdavausi išvysti savo šeimą... iki šiol suvirpa širdelė išgirdus vaikų balsus... bet aš žinau, kad greit juos pamatysiu..

 Štai koks aš pirmą dieną didelis, bet apsiverkęs ir nedrąsus, savo mylimo šeimininko rankose... Jose dabar jaučiuosi labai saugus, ypač kai puola visokie priešai - ežiai ir dar kažkokie su dideliais sparnais.
 

Jau nuo pirmos dienos mane užbūrė kvapų ir garsų pasaulis kuriame aš atsidūriau. Kiek daug naujų iššūkių ir nuotykių laukia manęs. Aplink tik dūzgia, kurkia, svirpia.. 



 
Atvykus vandenyje mačiau vaizdą, kuris labai greitai pasikeitė.





Atrodo, jau dabar visus lyg ir pažįstu, kurie gyvena šiame sode, tačiau kasdien vis pasirodo naujas gyventojas, man visiškai susisuka galva, nesuprantu kas priešas, o kas savas. Zylutės, matyt, vietinės, nes yra jų vaikų darželis, tėvai gaudo jiems visokias muses nuo medžių, kad šie galėtų pažaisti. Pavydžiu jiems, aš niekaip negaliu užlipti, nes tie medžių gyventojai ir mane labai domina.

 


Šitie irgi juokingi, mažesni maitina didesnius, o tie vis rėkia pievoje "dar dar.."


Širdelės skausmą užgydė naujų šeimininkų meilė ir.... gėlės. Mane užbūrė kvapas, spalvos, bet labiausiai jų ... skonis.. taip, taip, man jos pačios skaniausios. Aš nesu vegetaras, bet man labai patinka vaismedžių, alyvų, gėlių ir visi kiti žiedai..


Šeimininkė visiems giria sinavadus, paragavau ir aš... na tikrai ypatingai saldaus skonio.













Kieno tai žiedas tolumoje?
chmmmm kaip skanu..


tulpės patinka ne tik man, ankstyvą pavasarį apsilankiusi stirna irgi jomis smaguriavo.
Taigi mano šeimininkės tulpių veislė "Mertišės tulpės" :)


 
Kartais nesuprantu šeimininkų, mano daiktai patampa jų daiktais.


Dūkti, vartytis kūliais, gaudyti drugelius man labai patinka...

  

tačiau tai leidžiu sau nedaug, nes kasdien sode yra labai daug darbo. Daug kasame, sodiname, laistome.. Šeimininkę nuolat reikia prižiūrėti ir jai padėti. Augalus ji dažnai sodina ne vietoje, man tenka iškasti ir persodinti kitur. Vieno augalo ji iki šiol neranda, na kai pražys, ji supras, kad iš manęs gali daug ko išmokti. 

 
Ji vis vargsta su piktžolėmis, o aš pasikliaunu Mikės Pūkuotuko išmintimi:
 "Usnims, mano mielieji, ne į naudą, kai ant jų sėdima. Jos praranda visokeriopą šviežumą". :)

Supažindinau šeimininkę su vyčiu, kurio ji nepažinojo. Jis sode atlieka daug naudingo darbo, kaip ir aš. 
Vytis /Ichneumoridea/




Bet pagrindinis  mano darbas yra saugoti namus. Priešas gudrus, nežinai iš kurio kampo patykos ir tave puls, o šeimininkė visada atsipūtus, galvoja, kad čia visi geriečiai.. 





 
Čia nuostabu, nes visada šilta, ar ilgai taip bus nežinau..
tik keletą kartų buvo labai balta ir kažkas vis kando į kojas.. 


Kelis kartus smarkiai iš aukštai bildenosi, bet aš šito garso nebijau... ir vaizdas viršuje buvo tikrai gražus.
Na ką.. man čia patinka..
Seniau čia gyveno Arči, ankstesnė šeimininkų draugė.  Aš labai panašus į ją, toks pat sodininkas, labai drąsus ir ryžtingas, tik ji truputį už mane buvo didesnė. Po jos mirties šeimininkai ilgai manęs laukė...
Jie mane lepina, myli ir dėkoja Kristinai, kad man parinko jų namus.. 
Nors aš viską žinau ir moku, bet jie vis man aiškina ką ir kaip turiu daryti, lyg aš to nežinočiau. Bet aš manau, kad vistik aš čia liksiu, nes jie dažnai kalba, kad įnešiau į jų gyvenimą daug juoko ir laimės. 
Negi tai dabar atimsiu...:)







Komentarai

  1. Nuostabu rytą pradėti tokiu straipsniu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip pasakoja, toks jis ir yra.. tas smagusis taby :)

      Panaikinti
  2. Dievučiau, koks mielumas ir gražumas šio mažylio ! Naujasis sodo gyventojas vienas žavesys ! Ir tikras padėjėjas :)
    Salma, labai smalsu kokia šio šuniuko veislė, ar jis dar augs, ar čia ir yra visas jo ūgis ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aukse labutis, tai vokiečių aviganis :) juokauju, tai mažasis vokiečių špicas (german spitz klein), iki keteros auga 28 cm, tai dar lb nedaug paaugs.

      Panaikinti
  3. Meilė vokietukams išliko :) Kažkas Tubby ir Arči akyse yra bendro, begalinis mielumas ir meilumas, ir atsidavimas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aukse, tu teisi, panašumo turi ir charakteryje..ir manau, kad Arči jį globoja ir moko :)

      Panaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. dievas sukure zmogu ir pamates koks jis silpnas padovanojo jam suni...sitie mazieji musu draugai mus mokina myleti...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

katžolė citrininė

Dekoratyviniai česnakai (Allium)

Adventas